Friday, August 10, 2007

AFGESTUDEERD!!!


(boven) Mijn broer met ze'n dochter!














Jep het was afgelopen woensdag eindelijk zover.
Ik ging afstuderen... De nerveusiteit viel eigenlijk wel iets mee.
Ik heb eerst in een half uur mijn afstudeerwerk gepresenteerd, waarna ik door mijn afstudeercomissie ondervraagd werd over men rapport. Daar zag ik nog wat tegen op, maar dat ging boven verwachting goed! In de tussentijd heet een vriend van me de gasten een rondleiding gegeven door de facalteit wat zeer geslaagd was.
Het duurde wel wat lang voordat de commissie een cijfer had bepaalt maar achteraf
gezien scheelt me dat niks, een 8.5! praise be to God!
En nu lekker bureau opgeruimd en overmorgen op vakantie..Hoe fijn!
Een project van 6 jaar is afgesloten en dat voelt GOED!
Eens kijken wat God voor de komende jaren in petto heeft! :)

Iedereen die is gekomen wil ik bedanken! Het was erg tof!
(ook degenen die wilden komen, maar niet gelukt is, GP leuk dat je er eraan gedacht heb!)

goed wij zitten de komende paar weken in Spanje!

groet Eliam

8 comments:

Anonymous said...

Heej Eliam!

Gefeliciteerd met je afstuderen!! Hartstikke goed zeg!!
En wat ga je nu doen?
Ik moet nog 'n jaartje, dan ook klaar...
Veel plezier in Spanje!

Groetjes Eva

Eliam en Joni Vlijm said...

Thnx,

ik ga 3 september in Amsterdam bij een civiel technisch ingenieurs bureau beginnen. Is wel wat anders, maar lijkt me wel erg leuk.
Ik ga dan als constructeur aan de slag. Bruggen doorrekenen..dus ik ben benieuwd..

Over een jaartje is het voor dus ook zover?

grt Eliam

Anonymous said...

Nou ja, dan zou t eigenlijk wel zover moeten zijn ;) Ik doe mijn best! Studentenleven bevalt me stiekem toch ook wel!! :) Voor t geval je op de hoogte wilt blijven: vinceneef.web-log.nl

Groetjes!!

Sienna said...

joni - you have to translate for me! :)

Eliam en Joni Vlijm said...

Hi Sienna,

The pictures are from the graduation of Eliam.
He graduadated last wednesday at the Aerospace Engineering faculty.
So that means no more studying and more free time in the weekends and evenings so we´re quite exicited!!
We now on holiday in Spain..

grt Joni

todd and anna said...

Hoi hoi,

Hoe gaat het? veel te lang geleden. We zijn zo super druk geweest dat ik haast aan niets toe kom. Hebben jullie het leuk gehad??? Joon het is echt super gezellig een hond....wel druk de eerste paar weken maar erg leuk. Sam is een labrador....
Tot snel veel liefs Anna

todd and anna said...

Hey hey,

Ja natuurlijk het is al sept. dus Eliam is begonnen! Hoe gaat het? Spannend he... En lukt het zoeken naar een huis een beetje? Je laatste maand lekker gevoel of niet??? weet je al wat je nu gaat doen? Ik stuur snel een filmpje... Ik heb er al een.

Liefs Anna

Anonymous said...

hey joon,

wanneer komt er weer wat leuks op jullie blog?

liefs,
laris