Thursday, November 1, 2007

Dames en heren...



We hebben een HUIS in Amersfoort!
JOEHOE!!!!!!!!!!
het is allemaal heel snel gegaan en hoe dat kan?; een cadeautje!
we hadden de spullen, inschrijfformulier en alles wat daarbij hoort, net opgestuurd en vrijdag worden we gebeld; we hebben een huis voor u.
en geen klein huisje ergens ver weg, nee.. een mega huis met drie slaapkamers en een vaste trap naar zolder. Ja de meeste mensen zullen zeggen; ja das toch normaal, maar voor ons is dat GROOT.
Volgens mij gaan we nog verdwalen aan het begin.

16 november om 13.30 krijgen we de sleutel en dan wordt het klussen en poetsen




This is our new home!


7 comments:

Anonymous said...

Hey Joon en Eliam,

Wat een leuk huis!!! Moet wel het een en ander aangebeuren kwa verven en behang eraf halen denk ik..Maar echt heel erg leuk.
Jullie moeten maar foto's naar me mailen als jullie erin zitten.
Gefeliciteerd!!!!!

Liefs Nicole

Anonymous said...

Congratz!

todd and anna said...

Hey hey,

Joon echt super! En ja super groot...ik ben het met je eens. En een tuin er bij echt lekker he. Ik hoop dat we kunnen komen kijken als we in Nederland zijn. Dus nog 2 weken en dan kunnen jullie er in. we staan even stil wat betreft een huis....aangezien ik nu geen werk heb en voor Todd het ook niet helemaal duidelijk is hoe of wat. Tot snel meis liefs Anna

Unknown said...

Hee hallo,

Gefeliciteerd met jullie huis zeg! Echt heel erg leuk. Dus dat wordt straks klussen geblazen. Heel veel suc6 ermee :)

Liefs, Linda

Anonymous said...

Wat sta ik er leuk op!!!

hahahahahhahahaaaaaaaaaaa

Liefs G.

Anonymous said...

Wat een leuke jas heb je aan Eliam op de middelste foto
oranje met glinsterd zilver??
Tof huis! wanneer kan ik komen helpen?

groetjes Bertram

Anonymous said...

Ha die Eliam en Joni,

Van harte gefeliciteerd met jullie huisje. Druk aan het klussen zeker?? Succes en we hopen dat jullie het daar goed naar het zien zullen hebben.

Liefs Rineke en de rest van de fam.