Friday, December 21, 2007

verhuisbericht

4 comments:

Unknown said...

Hoi Eliam en Joni,

Allereerst nog een heel gezegend 2008 gewenst! Hoe bevalt jullie nieuwe woning in Amersfoort? Het lijkt me wel een leuke omgeving om te wonen. Hebben jullie daar ook een gemeente gevonden?

Liefs, Linda

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Heey Joni!

Haha maakt niet uit....vond het wel een grappig berichtje :-). Ik zit nu inderdaad weer thuis bij mijn ouders. Ff wennen, maar niet slecht! Ik wilde jullie trouwens nog echt bedanken voor jullie kerstkaartje! Ik was blij verrast :-). Sorry ik deed dit jaar niet aan kaartjes, maar jullie ook een heel goed 2008 toegewenst in Amersfoort! Het wordt tijd dat ik jullie nieuwe huisje ga bewonderen en misschien heeft ar ook zin om mee te komen...zou nou gezellie zijn!

groetjes aan Eliam!

big hug Pauline