Wednesday, March 2, 2011

Slaap kindje slaap....

Vanacht hebben Sefanjah en Evan voor het eerst in hun nieuwe "grote"bed geslapen.
Sefanjah van de ledikant naar een peuterbed en Evan van de wieg naar de ledikant.
Evan paste bijna niet meer in de wieg dus het werd voor hem wel tijd.
Sefanjah is helemaal blij met haar nieuwe bed! Ze hebben gelukkig allebei heerlijk geslapen en Sefanjah is er geen een keer uit geweest.
volgens mij heeft ze nog niet helemaal door dat ze uit dit bed zelf kan kruipen. nu best handig, maar dat zal niet lang duren denk ik ;)



1 comment:

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- said...

Hoi Joni,
een beddenruil, spannend!
Ik durf er nog niet aan hoor, met Boaz... die gaat nooit meer slapen ben ik bang ;)
Wat een super gezellig dekbed heeft Sefanjah, mooie multicolor!

Ik zit oiok echt te genieten van de foto's van je kids, wat een mooie kijkers allebei.
Zo duidelijk broer en zus,
mooi Joni!

Fijne dag, lieve groetjes Freekje