Sunday, September 7, 2008

Het verhaal van onze huisslak

Tja het verhaal van de slak. Ik heb er eigenlijk weinig worden voor.Ik kwam deze grote vriend tegen in onze achtertuin.




Hij was bezig een takje te verorberen en het leek mij een leuk idee om daar maar eens een fotoreportage aan te wijden. Aangezien Joni de profi is en ik maar een amateur verwachte ik er niet te veel van. Maar er kwamen eigenlijk best leuke foto's uit. Ik vol trots Joni de foto's laten zien en ze wilde het tafereel wel met eigen ogen aanschouwen. Ik had toen al aan de bel moeten trekken, maar ik heb het niet gedaan. Later die dag vroeg ik mezelf nog wel af waarom heb ik niet aan de bel getrokken? Maar goed het is gebeurd en nu is hij na het eten van zijn galgemaal aanbeland in de slakkenhemel en ik hoop maar dat daar geen fotoreportages worden gemaakt..

1 comment:

Anonymous said...

iiieeeuwww!!! Maar wel een grappig verhaal:)