Sunday, September 7, 2008

weggeblazen

T'is alweer een poosje geleden, maar van Joni had ik voor me'n afstuderen een dagdeel blowkarten gekregen. Blowkarten is eigenlijk niks anders dan met een veredelde skelter waar een zeil opgebouwd is, zo hard mogelijk over het strand racen.



Dus op naar Ouddorp (Goerree-Overflakkee) met onze vw polo. Nicole (vriendin van Joni en onze tijdelijke huisgenoot, zie volgende foto) hield Joni gezelschap, terwijl ik na zo'n kar te hebben opgebouwd mocht gaan sjesen. Erg leuk, op het zandhappen na. Na afloop kon ik de zankorrels werkelijk overal wegspoelen en s'nachts in bed irriteerden me'n ogen aangezien ik waarschijnlijk iets te fel had lopen wrijven. Maar goed. Ik zou het zo weer doen. Het was echt prima weer, harde wind, harde regen en niet te warm, oftewel guur weer. Maar dat maakt niet uit, want met zo'n karretje wordt je toch nat en vies, of het nu guur of lekker weer is. En aangezien Joni en Nicole een strandtent hadden gevonden waar ze lekkere thee serveerden was het geen probleem.




Alleen de afbouw en het omkleden na afloop waren ietwat onpraktisch met harde regen, maar goed dat nemen we dan maar op de koop toe. Al met al een erg leuk kado voor een gebeurtenis die alweer een eeuwigheid geleden lijkt..

Nog wat foto's...








1 comment:

Anonymous said...

gaaf zeg!