Tuesday, June 26, 2007

Echt een weekend gevoel!


my dad




my mom and Eliam



Zaterdag en zondag waren mijn ouders bij ons.
Gezellig! Ik heb eindelijk plantjes gekocht voor in mijn
planten bakken die we op onze trouwerij van Laris & Jason en
Opa & Oma hebben gekregen! echt een stuk gezelliger en groener in huis!
ik hou van de natuur, k'kan gewoon genieten van m'n plantjes, haha!

Zondag zijn we naar de cd-presentatie geweest van New day, het was weer super!!
en de cd is fantastisch, dus voor de gene die hem nog niet hebben, je kunt hem bestellen: http://www.ecovata.nl/1024x768/homeproduct.php?productid=125

2 comments:

Anonymous said...

Ziet er gezellig uit! lekker groen in huis!
We bellen deze week nog wel even...

hug,
laris

todd and anna said...

Hey girl,

Ziet er super leuk uit. Mooie bakken he...Gezellig zo. Te gek dat jullie het zondag zo leuk hebben gehad ik moet je zus nog steeds mailen maar ik ga het zeker snel doen. Hoop dat alles goed gaat.

Liefs Anna