Tuesday, June 5, 2007

Geniet van de kleine dingen.










Genietend van een nieuw wijntje uit een nieuw wijn glas,
nagenieten van de verjaardag van Eliam.
We zijn gister heerlijk uit eten geweest in de toch echt mooie stad Delft.
Nou willen we hier graag weg vanwege de randstad en de omgeving...maar...
Als we zo door de stad lopen opzoek naar een leuk tentje om te eten dan genieten we echt van de mooie panden en de volle terrasjes op een maandagavond.(Klinkt nu allemaal wel heel mooi :-)

Als jullie nog eens een leuk dagje uit in Nederland willen, dan moet je naar Delft komen!!
Veel te doen veel te bekijken en overal terrasjes en restaurantjes.
Eigenlijk valt me dit jaar pas op wat voor een mooie stad Delft is.
Een maand geleden waren mijn nicht en haar man uit Autralie bij ons en hebben we echt touristje gespeeld in Delft. De nieuwe en oude kerk bekijken, naar het Vermeer museum....
Daardoor zie je opeens mooie dingen van Delft die je nog helemaal niet opgevallen waren.
Soms ben je zo gefocussed op de minder leuke dingen
dat je de mooie dingen niet meer ziet.




2 comments:

Jorn & Pauline said...

Heey Joni en Eliam!! Wow wat een mooie site. Ja ik kon vandaag pas even kijken op deze leuke site. Ben net terug van stage in Lelystad en daar kon ik alleen in ziekenhuis achter de comp en dus niet echt leuke sites gaan bezoeken in de artsenkamer :-). Maarre wow het ziet echt mooi uit!! Ik was even vergeten dat je zo mooie foto's kan maken....leuk ook om nu zo jullie te kunnen volgen!
Nou ik ga jullie ook even op de linkenlijst zetten!!
big hug Pauline

todd and anna said...

Hey hey,

Echt leuk jullie blog!!! zo blijf ik op de hoogte gezellig! En super mooie foto's. Ik hoop jullie heel erg snel hier te zien.

Veel liefs Anna